2013. november 1., péntek

Bejelentkezés

Blogger leszek. Mai elhatározás eredménye. Felkeltem, reggeliztem, kávéztam, tusoltam. Közben csak járt az agyam. Gyakran fordul elő nálam, főleg ha jövőbeli terveimre gondolok, ha azon morfondírozok, hogy vajon hol kötök ki 10 év múlva... Nemhiába kaptam már régen egy barátomtól az alábbi idézetet: "You need to stop thinking about what's gonna happen, you need to focus on what is right in front of you." Vagyis: Ne gondolkodj mindig azon, hogy mi fog történni, foglalkozz azzal, ami pont előtted áll. Ő ugyanis pontosan tudja, hogy mi zajlik ilyenkor a fejemben. Csakúgy pattognak a gondolatok az agyamban. Szikrázva cikáznak a féltekék, kamrák, hártyák között. (Ez anatómiailag valószínűleg nem stimmel, de én így képzelem.) Akárhányszor elveszek egy ilyen gondolatgombolyagban, pár óra múlva mindig ugyanaz lesz a kibogozás eredménye: valamit írnom kell. Sok mindenről kell írnom. Például a nemrég felfedezett antikváriumról, a cukrászdáról a Lövölde téren, az Andrássy út árnyékában megbúvó és méltatlanul keveset emlegetett Városligeti fasorról, arról, hogy miért szeretek olyan nagyon a nagymamámnál ebédelni, vagy a 16 éves pakisztáni lányról, akinek fejét keresztbe lőtték, de felépült és még mindig harcol jogaiért. Na meg sok másról is kell még írnom. Lényeg, ami lényeg: elhatároztam, hogy belekezdek. Álmodozó típus vagyok. Mindig csak álmodozom. Például arról, hogy egyszer egy könyv borítóján látom viszont nevemet. Az álommegvalósítás első lépéseként pedig, úgy érzem,  jó lesz ez a blogger-business. Kaszálni nem fogok vele, az tuti. Valószínűleg bölcs idézetekbe sem fogok merülni, és mindezt modell lányok képeivel illusztrálni, mint Oravecz Nóra, de talán enélkül is menni fog! Hiszen hivatásos élményelőadó vagyok! Ezt a nevet hősszerelmes lovagomtól kaptam, aki szerint olyan lelkesedéssel tudok mesélni, hogy hivatalos keretek között is űzhetném a szakmát. Így lettem én hivatásos élményelőadó, aki történeteivel innentől kezdve nemcsak egy szűk kört, hanem többeket kíván szórakoztatni. Olvassátok, ha tetszik! Olvassátok, ha érdekel titeket egy hivatásos élményelőadó mindennapjai!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése